ברוכים הבאים לאתר החדש של אופק ויזה

בנינו אתר חדש ועדכני לנוחיותך. במידה ואתה מעוניין להמשיך ולגלוש באתר הישן והטוב לחץ כאן לחץ כאן»

טיפול מלא בבקשת הויזה שלך ב-120₪ בלבד

אנו יודעים למכור בזול כדי שאתם תרוויחו. שירות מלא עד לקבלת הויזה לבית הכולל: הכנת טופס DS-160, קביעת ראיון, דף הנחיות לשגרירות. לחץ כאן»

באופק אנחנו יודעים לעבוד במהירות

אנו יודעים שתהליך הוצאת הויזה הוא דבר שלא רוצים לדחות. בין אם אתם מתכננים טיסה בעוד מספר ימים ובין אם אתם רוצים שיהיה לכם ויזה ביד . אנו פועלים להכנת כל הטפסים הדרושים עד 12 שעות מרגע הגשתם ובמקרים דחופים אף מהר יותר. התחילו עכשיו את מילוי הטופס לחץ כאן»

התחייבות למהימנות ופרטיות

באופק לעולם לא נשתף את פרטיך האישיים עם גורמים אחרים. לשמירה על בטחונך אנו מקבלים את פרטי כרטיס האשראי טלפונית בלבד, וישנה אפשרות לשלם בהעברה בנקאית. לחץ כאן»

עשה לנו לייק ב-Facebook וקבל 5% הנחה נוספים

ציין את שמך המלא לפני התשלום למימוש ההטבה לחץ כאן»

 

סוגי ויזות לארה"ב

מחירי ויזה לארה''במידע וטיפים להוצאת ויזה לארצות הברית
טופס להוצאת ויזה לארהב

מבצע: הוצאת ויזה לארצות הברית ב-85 ש"ח !


סוגי ויזות לארה"ב – קבלת ויזה לארהב
במידה ורציתם בסוגי ויזות לארה"ב יכול להיות שהינכם מבינים את החיוניות העילאית של עניין זה. מגוון האופציות נמצאות למעלה, עברו לדף שאתם מעוניינים בו מלאו את הטופס ומשם ניצור איתכם קשר.
קיימים פה באתר מגוון רחב של סוגי ויזות לארה"ב ואנחנו מסוגלים לכוון אתכם לרוחב כל הנושא.

רוצים סוגי ויזות לארה"ב ?
אצלינו תקבלו ליווי לאורך כל התהליך, קיימת לכם אפשרות להתבונן בריבועים האפורים שבאיזור העליון של הדף ולקרוא את כלל הפתרונות שלנו: טופס הויזה, מחירים של הויזה, וכל הטיפים וההדרכות.
לקבל ויזה לארצות הברית אינה משהו קל, לקבל ויזה זה נושא בעל קשיים רבים שגיאה קטנה וחוסר תשומת לב סביר שיגרום לכם לאי קבלת הטופס.

כפי שאתם יודעים, בסיטואציה של אי קבלת ויזה בביקור בשגרירות ארצות הברית אי אפשר להגיש בקשת ויזות לארצות הברית עד לאחר עוד שישה חודשים ובגלל זה קיימת חשיבות אימתנה לתמיכה איכותית ביחד עם צוות שיהיה במשותף אתכם לאורך כלל אורך הדרך.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (1 vote cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)
סוגי ויזות לארה''ב, 10.0 out of 10 based on 1 rating