ברוכים הבאים לאתר החדש של אופק ויזה

בנינו אתר חדש ועדכני לנוחיותך. במידה ואתה מעוניין להמשיך ולגלוש באתר הישן והטוב לחץ כאן לחץ כאן»

טיפול מלא בבקשת הויזה שלך ב-120₪ בלבד

אנו יודעים למכור בזול כדי שאתם תרוויחו. שירות מלא עד לקבלת הויזה לבית הכולל: הכנת טופס DS-160, קביעת ראיון, דף הנחיות לשגרירות. לחץ כאן»

באופק אנחנו יודעים לעבוד במהירות

אנו יודעים שתהליך הוצאת הויזה הוא דבר שלא רוצים לדחות. בין אם אתם מתכננים טיסה בעוד מספר ימים ובין אם אתם רוצים שיהיה לכם ויזה ביד . אנו פועלים להכנת כל הטפסים הדרושים עד 12 שעות מרגע הגשתם ובמקרים דחופים אף מהר יותר. התחילו עכשיו את מילוי הטופס לחץ כאן»

התחייבות למהימנות ופרטיות

באופק לעולם לא נשתף את פרטיך האישיים עם גורמים אחרים. לשמירה על בטחונך אנו מקבלים את פרטי כרטיס האשראי טלפונית בלבד, וישנה אפשרות לשלם בהעברה בנקאית. לחץ כאן»

עשה לנו לייק ב-Facebook וקבל 5% הנחה נוספים

ציין את שמך המלא לפני התשלום למימוש ההטבה לחץ כאן»

 

הוצאת ויזה לארה"ב שגרירות ארה"ב

מחירי ויזה לארה''במידע וטיפים להוצאת ויזה לארצות הברית
טופס להוצאת ויזה לארהב

הוצאת ויזה לארה"ב שגרירות ארה"ב – אופק למענכם
אצלינו תקבלו ייעוץ לתקופת כל בקשת הויזה, למעלה קיימות כלל האלטרנטיבות: טופס DS 160, מידע על המחירים, והסברים לגבי קבלת הויזה יחד עם טיפים.
לקבל ויזה לארה"ב היא לא משהו פשוט, זה תהליך בעייתי התלוי בהרבה דברים ושגיאה מועטה יכולה לגרום לתוצאות לא רצויות לכמה חודשים.

הוצאת ויזה לארה"ב שגרירות ארה"ב – לקבל ויזה לארה"ב
התעניינתם ב- הוצאת ויזה לארה"ב שגרירות ארה"ב מפני שאתם מעודכנים כמה סיוע בתהליך היא דבר מכריע. תעשו סלקציה מבין המלבנים הממוקמים בראש העמוד, בפשטות תבררו מה אתם מעוניינים ואנחנו נדריך אתכם.
הוצאת ויזה לארה"ב שגרירות ארה"ב – יש למענכם כלל האינפורמציה לגבי הדבר שהתעניינתם.

בדומה למה שאתם בטח מכירים, במקרה ולא תעברו בצורה חיובית את הראיון בעייתי לבקש ויזה לארהב על לתקופה של עוד שישה חודשים זו הסיבה שהכרחי להגיש בקשה בצורה מושכל ומדוייק יחד עם צוות שיהיה במשותף אתכם לרוחב כל התהליך.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (1 vote cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)
הוצאת ויזה לארה"ב שגרירות ארה"ב, 10.0 out of 10 based on 1 rating