ברוכים הבאים לאתר החדש של אופק ויזה

בנינו אתר חדש ועדכני לנוחיותך. במידה ואתה מעוניין להמשיך ולגלוש באתר הישן והטוב לחץ כאן לחץ כאן»

טיפול מלא בבקשת הויזה שלך ב-120₪ בלבד

אנו יודעים למכור בזול כדי שאתם תרוויחו. שירות מלא עד לקבלת הויזה לבית הכולל: הכנת טופס DS-160, קביעת ראיון, דף הנחיות לשגרירות. לחץ כאן»

באופק אנחנו יודעים לעבוד במהירות

אנו יודעים שתהליך הוצאת הויזה הוא דבר שלא רוצים לדחות. בין אם אתם מתכננים טיסה בעוד מספר ימים ובין אם אתם רוצים שיהיה לכם ויזה ביד . אנו פועלים להכנת כל הטפסים הדרושים עד 12 שעות מרגע הגשתם ובמקרים דחופים אף מהר יותר. התחילו עכשיו את מילוי הטופס לחץ כאן»

התחייבות למהימנות ופרטיות

באופק לעולם לא נשתף את פרטיך האישיים עם גורמים אחרים. לשמירה על בטחונך אנו מקבלים את פרטי כרטיס האשראי טלפונית בלבד, וישנה אפשרות לשלם בהעברה בנקאית. לחץ כאן»

עשה לנו לייק ב-Facebook וקבל 5% הנחה נוספים

ציין את שמך המלא לפני התשלום למימוש ההטבה לחץ כאן»

 

מסלול נסיעה לארה"ב

מחירי ויזה לארה''במידע וטיפים להוצאת ויזה לארצות הברית
טופס להוצאת ויזה לארהב

מבצע לחודשיים – ויזות לארצות הברית ב85 ש"ח

בדומה למה שאתם ברור מודעים אליו, במידה ואינכם תגמרו בצורה טובה את המפגש לא תהיו זכאים לבקש בקשה פחות או יותר חצי שנה ובעקבות זה ישנה הכרחיות רצינית לתמיכה איכותית עם חברה שתנווט אתכם.

רציתם מסלול נסיעה לארה"ב ?
באופק ויזה לארה"ב תקבלו ליווי והסבר עד לאישור הויזה, באפשרותכם להסתכל בקוביות למעלה ולקרוא את כל הפתרונות: הדרכה והסברים, טופס הבקשה ומחירי הויזה.
להוציא ויזות לארה"ב זה משהו מורכב, הוצאת הויזה כרוכה בבעיות לא מעטות שגיאה לא גדולה ואי תשומת לב יכול לגרום לכם לדחיית הויזה לארה"ב.

מסלול נסיעה לארה"ב –
ויזה לארהב
אתם מעוניינים ב- מסלול נסיעה לארה"ב בגלל שאתם מודעים לגורליות הסיוע והמקצועיות שבהוצאת הויזה. נמצאות לכם את מגוון האפשרויות באיזור העליון של דף זה, כנסו לדף האינטרנט המתאים מלאו את שדות הטופס ומכאן נצטרף אליכם.
בחברה שלנו מרכזים עבורכם את כל המידע לגבי מסלול נסיעה לארה"ב.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 9.0/10 (1 vote cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)
מסלול נסיעה לארה"ב, 9.0 out of 10 based on 1 rating