ברוכים הבאים לאתר החדש של אופק ויזה

בנינו אתר חדש ועדכני לנוחיותך. במידה ואתה מעוניין להמשיך ולגלוש באתר הישן והטוב לחץ כאן לחץ כאן»

טיפול מלא בבקשת הויזה שלך ב-120₪ בלבד

אנו יודעים למכור בזול כדי שאתם תרוויחו. שירות מלא עד לקבלת הויזה לבית הכולל: הכנת טופס DS-160, קביעת ראיון, דף הנחיות לשגרירות. לחץ כאן»

באופק אנחנו יודעים לעבוד במהירות

אנו יודעים שתהליך הוצאת הויזה הוא דבר שלא רוצים לדחות. בין אם אתם מתכננים טיסה בעוד מספר ימים ובין אם אתם רוצים שיהיה לכם ויזה ביד . אנו פועלים להכנת כל הטפסים הדרושים עד 12 שעות מרגע הגשתם ובמקרים דחופים אף מהר יותר. התחילו עכשיו את מילוי הטופס לחץ כאן»

התחייבות למהימנות ופרטיות

באופק לעולם לא נשתף את פרטיך האישיים עם גורמים אחרים. לשמירה על בטחונך אנו מקבלים את פרטי כרטיס האשראי טלפונית בלבד, וישנה אפשרות לשלם בהעברה בנקאית. לחץ כאן»

עשה לנו לייק ב-Facebook וקבל 5% הנחה נוספים

ציין את שמך המלא לפני התשלום למימוש ההטבה לחץ כאן»

 

להוציא ויזה לארה"ב

מחירי ויזה לארה''במידע וטיפים להוצאת ויזה לארצות הברית
טופס להוצאת ויזה לארהב

אופק במבצע חדשני: ויזה ב-85 שקל

להוציא ויזה לארה"ב – אופק ויזה למענכם
אנחנו באופק ויזה לארהב נותנים בשבילכם את כל ההדרכה, גללו אל החלק שלמעלה ותבחרו מה שחיפשתם: הסברים והדרכות, טופס הבקשה ועלויות הויזה.
בעידן הזה, חידוש הויזה לארצות הברית לא פשוטה בכלל, תהליך זה עם הרבה בעיות וחוסר תשומת לב לא גדולה יכולה לגרום לאי חידוש ויזה לתקופה ארוכה.

בדומה למה שאתם יודעים, במקרה של דחייה בביקור בשגרירות ארצות הברית בעייתי לבקש ויזה לארהב על לתקופה של עוד שישה חודשים זו הסיבה שבגללה מאוד מומלץ לעשות את הגשת הבקשה בצורה דקדקנית וחכמה ביחד עם גוף שינחה אתכם.

להוציא ויזה לארה"ב – חידוש ויזה לארה"ב
אתם רוצים להוציא ויזה לארה"ב מפני שאתם מודעים לגורליות הסיוע והמומחיות שבהוצאת הויזה. בחרו מבין המלבנים האפורים המופיעים באיזורו העליון של הדף, בחרו הדבר שאתם רוצים בצעו מילוי לטופס ונציגי אופק ויזה לארצות הברית יצרו עמכם קשר במהרה.
נמצאים באתר האינטרנט שלנו כמות גדולה של להוציא ויזה לארה"ב ואנחנו מסוגלים לכוון אתכם לאורך כל הנוהל.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (1 vote cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)
להוציא ויזה לארה''ב, 10.0 out of 10 based on 1 rating