ברוכים הבאים לאתר החדש של אופק ויזה

בנינו אתר חדש ועדכני לנוחיותך. במידה ואתה מעוניין להמשיך ולגלוש באתר הישן והטוב לחץ כאן לחץ כאן»

טיפול מלא בבקשת הויזה שלך ב-120₪ בלבד

אנו יודעים למכור בזול כדי שאתם תרוויחו. שירות מלא עד לקבלת הויזה לבית הכולל: הכנת טופס DS-160, קביעת ראיון, דף הנחיות לשגרירות. לחץ כאן»

באופק אנחנו יודעים לעבוד במהירות

אנו יודעים שתהליך הוצאת הויזה הוא דבר שלא רוצים לדחות. בין אם אתם מתכננים טיסה בעוד מספר ימים ובין אם אתם רוצים שיהיה לכם ויזה ביד . אנו פועלים להכנת כל הטפסים הדרושים עד 12 שעות מרגע הגשתם ובמקרים דחופים אף מהר יותר. התחילו עכשיו את מילוי הטופס לחץ כאן»

התחייבות למהימנות ופרטיות

באופק לעולם לא נשתף את פרטיך האישיים עם גורמים אחרים. לשמירה על בטחונך אנו מקבלים את פרטי כרטיס האשראי טלפונית בלבד, וישנה אפשרות לשלם בהעברה בנקאית. לחץ כאן»

עשה לנו לייק ב-Facebook וקבל 5% הנחה נוספים

ציין את שמך המלא לפני התשלום למימוש ההטבה לחץ כאן»

 

שגרירות ארצות הברית ויזה

מחירי ויזה לארה''במידע וטיפים להוצאת ויזה לארצות הברית
טופס להוצאת ויזה לארהב

שגרירות ארצות הברית ויזה – קבלת ויזה לארצות הברית
אם אתם בעלי רצון בשגרירות ארצות הברית ויזה סביר להניח שהינכם כבר הבנתם את החיוניות הגבוהה של זה. תעשו סלקציה מבין המלבנים האפורים המופיעים במעלה הדף, בפשטות תחליטו מה אתם צריכים ובאופק ויזה לארהב ננחה אתכם.
קיימים לנו באתר הרבה של שגרירות ארצות הברית ויזה ונוכל להדריך אתכם לרחבי כל ההשתלשלות.

כל החומר בנושא שגרירות ארצות הברית ויזה
באופק ויזה לארצות הברית תהנו מעזרה מקצועית בכל בקשת הויזה, באפשרותכם להסתכל בריבועים האפורים למעלה ולקבל את כל הפתרונות: הסבר והדרכות, טופס הבקשה והמחירים.
כיום, הוצאת הויזה לארה"ב לא פשוטה בכלל, זהו נושא מורכב בעל תלות בהמון נושאים שגיאה קלה וחוסר ידע יגרום לכולם לאי קבלת הויזה לארהב.

כמו שהבנתם, במקרה של דחייה בביקור בשגרירות ארה"ב אינכם תהיו זכאים להציג בקשה כ- שישה חודשים בשל כך מאוד עדיף לבצע את כלל התהליך ומושכלת יחד עם צוות שיהיה במשותף אתכם לתקופת כלל הדרך.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (1 vote cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)
שגרירות ארצות הברית ויזה, 10.0 out of 10 based on 1 rating